زندگیه عاشقانه ی مازندگیه عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
نفس بابـاهستی مامـاننفس بابـاهستی مامـان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

ღ یسنــا عشقـ مامانـــ وبـابــا ღ

دختر ناز من

1393/8/4 15:40
نویسنده : Maman Ati
557 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم با تو روزهای زندگیم گرم می گذرد، به گرمای

لحظه هایی که در آغوشمی،گذر زمان را حس نمی کنم. دخترم ، ای جان من ، امید فردایم ،

ای همه دنیای من، گاه با تو یک نفس عاشق می شوم و یک صدا برایت احساس عاشقانه م

را  می گویم و گاه بین من و چشمانت سکوت برقرار می شود و در این سکوت یک دنیا

عشق را  می توان نظاره کرد . دخترم چه بی انتهاست قصر عشق من و تو و چه خوشبختیم

از اینکه   کنار هم هستیم در کنار تو ، تویی که برایم از همه چیز بالاتری و از همه کس

عزیزتر ، دنیا رنگ دیگری دارد.

پسندها (1)

نظرات (1)

سحر مامان یسنا
4 آبان 93 19:16
عزیزم خدا برات حفظش کنه