زندگیه عاشقانه ی مازندگیه عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
نفس بابـاهستی مامـاننفس بابـاهستی مامـان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

ღ یسنــا عشقـ مامانـــ وبـابــا ღ

معذرت بابت دیر اومدنم

1393/3/20 21:10
نویسنده : Maman Ati
261 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و شرمتده دوست جونیا

نبودم ولی خیلی حرفا و اتفاقا افتاده واسم!!!

شاید نتونم همشو الان توضیح بدم

ولی یکسریشو میگم

به بعضی دلایل که خودمم نمیدونم بعد از زایمانم دچار کمر درد شدم که هر روز دردم بیشتر شد و به الان رسیده که از پا افتادم!!!!

رفتیم انواع دکترا ،بهترین دکترا!!!

ولی چ فایده...هنوز که هنوزه درد دارم ..دیسک کمر..اسپاسم رگ سیاتیک!!!

چمیدونم چی بگم از دردام!بازم خدا رو هزاران مرتبه شکــــــر

از مهدی هم تشکر میکنم بابت صبرش که دردمو تحمل میکنه

چون دو ماهه اصن خونمون نرفتیم بخاطر استراحتی که باید داشته باشم!

خوب حالا از دخمل نازم بگم عشق خودم ...زندگیم...مونسم...همدمم

خانومم دیگه ماشاا... بزرگ شده دندونای پایینش دو تا در اومده حالا داره بالا در میاد

5 اردیبهشت چهار دست وپا شروع شد و الانم که ازهمه جا میری بالا و به همه جا خودتو  میگیری و راه میری

عزیزم خانوم شده  فداش بشم

نازگلم ب بابات خیلی وابسته ای..بابات که میاد خونه اگه نون دستش باشه باید نونا رو بذاره شما رو بغل کنه و با نونا بره اشپزخونه!!

بابا رو ک میبینی میگی بابا دَدَ

قربون دهنت وخنده هات بشم

شیطون شدی که نگو!

عکساتو تو پست بعدی میذارم خانوم گلمبوس

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ناهید
20 خرداد 93 22:51
سلااااااااااااااام عزیزم خدارا شکر که اومدید خوبید؟ یسنا جون می بینم کلی خانوم وجیگمل شده فداش بشم عزیزم مرواریدای نازت هم مبارک انشالله بتونی باهاشون غذاهای خوشمزه میل کنید
مامان ناهید
20 خرداد 93 22:52
عزیزم چقدر ناراحت شدم که بیمار بودید انشالله که سلامتی کامل رو بدست میارید تا می تونید کارهای سنگین امجام مدید واستراحت کنید
مامان روژینا
22 خرداد 93 8:25
عزیز دلم خیلی ناراحت شدم از اینکه برات این مشکل پیش اومدهایشالا هر چه زودتر بهتر بشیهمسر منم دیسک کمر داره خیلی بدبختی کشیدیم، ولی خدا رو شکر با استراحت بهبودیشو بدست آورد.نگران نباش عزیزم. مرواریدای جدید دخملی خاله هم مبارک باشه گلم
سحر مامان یسنا
23 خرداد 93 21:43
سلام عزیزم بلا به دور ایشالله هر چه زودتر خوب خوب بشی عزیزم
محراب و ملیکا و متین
27 خرداد 93 18:28
ان شاء الله که بهتر بشین ، دلمون براتون تنگ شده ، مواظب خودتون و یسنا جون باشین ، به امید دیدار