زندگیه عاشقانه ی مازندگیه عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
نفس بابـاهستی مامـاننفس بابـاهستی مامـان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

ღ یسنــا عشقـ مامانـــ وبـابــا ღ

اولین فضولی جیگر خانومم

1392/12/1 14:04
نویسنده : Maman Ati
271 بازدید
اشتراک گذاری

ماچسلام مامانیقلب

اومدم ایندفه از شیطونیات بگممژه

جدیدا عاشق میز تلویزیون و دکوریاش شدیوقت تمام

هر چی رو میز باشه خودتو باقل قل میرسونی و به مراد دلت میرسیعینک

شیطونک من 28-11-92 خودتو ازاینطرف اتاق تا پیش بابات قل میدادی

وآخرشم رفتی جلو میز آقا فیله رو برداشتی و ....فرشتههورا

شیطونیای نفسم

فرداش داشتم بهت سوپ میدادم که نمیخواستی و با تف کردن میریختی بیرونناراحت

اما من به زور بهت میدادم که حداقل سیربشیاوه

وقتی دیدی ول کن نیستم میگفتی ب ب ب ب بنیشخند

یعنی بابا بیا به دادم برس!!!خیال باطل

92-11-30 مامان بزرگ رفتن بیرجند و ما باز تهنا شدیمناراحت

ظهر که مامان درگیر بود تو آشپزخونه و شما رو گذاشته بودم تو روروئک که بازی کنی تا صدای

تبلیغ بالابالا رو شنیدی هی گردنتو میبردی بالا که از بالای اپن بتونی ببینی تبلیغ رو

بردمت تو پذیرایی که بالابالا رو ببینیهورا

و رفتم آشپزخونه

دیدم صدای بکوب بکوب در میاد از تو آشپزخونه نیگا کردم دیدم رفتی پشت در و منتظر باباجونی

انگار دیگه فهمیدی بابا ظهرا چه ساعتی میاد!!!چشمک

زنگ زدم به مهدی گفت

یکم کار دارمناراحت

گفتم یسنا داره غر میزنه گفت الان میامفرشته

اومد کاپشن تنت کرد و با خودش بردت بیرون

وقتی اومدین خونه تو هلاک خوابیده بودیخمیازه

خیلی بابا رودوس داری واسش سرسری میکنی همشفرشته

زودی میری بغلش وخیلی کارای عشقولانه میکنی واسه بابا که ما همش عشق میکنیم

قلبماچاز بودنت از دیدنت لدت میبریم نفسیقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 اسفند 92 19:30
سلام عزیزم اتی جون خوبید؟ یسنا جونم خوبه ؟ ای جان اینم یه یسنای دیگه چقدر هم ماشالله ماهه از دست این وروجکها من که نمی تونم تو میز تلویزیون یا رو زمین چیزی بذارم جز باللیشت تو میز تلویزیون چیزی نیت تا شاید از ضربه خوردن به سرشون جلوگیری کنه عزیزم یسنا جون چقدر عاشق بابایی هستی که عادت کردی به ساعت ورودش عاشق کارات شدم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 اسفند 92 19:45
اتی جون از این که اومده بودید وبمون وکامنت گذاشته بودید ممنونم شما خودتون زحمت تقویم رو می کشید؟ از کجا فهمیدید که من دنبال درست کردن تقویمم؟ چه جوری عکس بدم از کجا باید آپلود بشن نی نی وبلاگ یا اسمان سنتز یا جایی دیگه؟ اگه روشنم کنید ممنون میشم گلم می بوسمتون
سحر مامان یسنا
2 اسفند 92 10:32
خدا نگهش داره الهی همیشه سایه باباش بالای سرتون باشه همسر خوب نعمته
مهتاب
5 اسفند 92 0:35
الهییییییییییییییی عزیزدلم ماشالا چه دخملیه هم قیافش کپی باباشه هم دخملی بابایی تشریف دارن اخهههههه مامانی همدردیم غصه نخور